zaterdag 29 december 2012

29........30.......31!!





We tellen af.......
29
30
31

We sluiten het boek,en beginnen opnieuw!



Het was voor ons een heftig jaar ,een zwaar jaar.
Met zware dingen,maar ook met blije momenten.
Zoals de trouwdag van Paul en Lein.
De zwangerschap van Lein.
Het is een rollercoaster geweest....
Van blijdschap naar groot verdriet...
Toch sluit ik dit jaar met dankbaarheid af.
Dankbaar voor de kracht en steun van mijn man,mijn gezin.



Dankbaar voor alle mensen die ik heb mogen inspireren,
mensen die ik heb mogen ontmoeten.
Zakelijk gezien ,dankbaar voor alle klanten die ik blij
heb mogen maken.
Die ik soms een zetje kon geven door privé mails.
Denk dat ik daarom hier ben.....
Om mensen een blij gevoel te geven,kracht te geven,inspiratie te geven..



Dus al met al een leerzaam jaar!
Achter de wolken hier,begint een beetje een zonnetje te schijnen.
En daar houden we ons aan vast!
We gaan positief het jaar
2013
in!!



Wens iedereen een warm,gelukkig,gezond en
inspirerend ,positief jaar toe!


15 opmerkingen:

It's me zei

Jij ook lieve Karin.....dankbaar dat zijn we zeker...en maar weer kijken wat het volgend jaar gaat worden...we gaan er voor!!...liefs van mij...xxx..

Anita r zei

Dank je wel Karin.
En ik wens het jullie ook.

gr. Anita

flowersandhome zei

Fijn eindejaar en een zonnig 2013.
Lieve groet,
Marian

Franse Lelie zei

Alle goeds voor 2013! Lieve groet

Jolanda zei

Op naar een zonnig jaar ik doe mee!!!

Lieve groet,

Jolanda

natuurlijk groen en doen zei

Alle goeds voor 2013 ,dat jullie maar de gelukkige grootouders mogen worden van een geweldig kleinkind.

groetjes Bep

Corine(THUIS) zei

Ook voor Kars en jou en je meiden met hun jongens heel veel liefde en geluk in het nieuwe jaar Karin!!

idémakeriet zei

Ik maak even een ommetje in blogland om jou een hele fijne oliebollenavond toe te wensen en verder al het goeds wat je maar kunt bedenken voor 2013.
Bedankt voor al je lieve berichtjes die mij warm maakten tijdens 2012.
Liefs Gerda

Marja Visscher zei

Dag Karin,
Ik wens je een fijne jaarwisselingen en een goed, maar vooral gezond 2013!!Bedankt voor je bezoekjes het afgelopen jaar.
Lieve groet, Marja

Supergoof zei

Heel veel (oma)GELUK in 2013!!
:o)

Linnie's kaartjes zei

Dank je wel, ik wens jou en je gezin een heel mooi, bijzonder en gezond 2013 toe....

lieve groet,
Linda
(www.lindagboek.nl)

Merian zei

Je hebt het heel mooi verwoord!!
En een heel mooi 2013 met gezondheid en geluk!!
groetjes Merian

Sandra B zei

Zo is het, we gaan positief het nieuwe jaar in! Ook al reageer ik niet altijd, ik lees altijd je blogberichtjes! Lieve Karin, ik wens jullie langs deze weg een heel goed, gezond, gelukkig en positief nieuwjaar!
Liefs, Sandra

moedertje76 zei

Hallo Karin,
Eens in de zoveel tijd neem ik een kijkje op je blog. Kan echt genieten van al die mooie creaties die je maakt en verkoopt. Een vraag over de klok die op de foto's staan van deze post. Ik ben op zoek naar iets soortgelijks, weet jij misschien nog waar je die gekocht hebt?
Groeten, Elza

moedertje76 zei

Hallo Karin,

Af en toe lees ik je blog en geniet ik van de mooie dingen die je maakt en verkoopt. Zo kwam mijn blik op de foto van deze post. En dan vooral doelend op de klok, dit is precies naar waar ik op zoek ben. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?

Groeten, Elza

Groeten, Elza