zondag 23 december 2012

Fijne feestdagen!!


Gisteren zijn we naar de kerstmarkt geweest in Duitsland.
In het verre verleden ben ik 1 keer naar een kerstmarkt geweest.
Maar gisteren had Kars dit uitje gepland ,samen met zijn broer
en schoonzus.
Wat een geweldige ervaring,alles zo mooi versiert.
En toen...........zag ik opeens deze gans......
Nu was ik al een tijdje op zoek naar een gans.
Dus deze stond speciaal te wachten op mij :-)
Hoe toepasselijk onze achternaam is Gans.
Zeg nou zelf ,dan hoort ie toch hier!

Wens iedereen fijne feestdagen ,en wil tevens iedereen bedanken
voor alle leuke en lieve reacties het afgelopen jaar!

Groetjes Karin

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Eigenlijk heb je dus een familielid gevonden ;), het is een plaatje hoor.

Hele fijne & sfeervolle dagen gewenst! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Jullie ook hele fijne kerstdagen.

Lieve groet Lia

Esther zei

Hij staat er prachtig.
Fijne feestdagen.
Groetjes, Esther

It's me zei

Hij is gaaf !!...hele fijne dagen Karin......heel veel liefs van mij...xxx...

*
**
***
****
*****
*******
*********
*
*

Twidde Brocante zei

Hij is echt prachtig, het moest dus echt zo zijn.

Jij en de jouwen wens ik fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013 toe.

Liefs Natasja

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hele fijne kerstdagen en een goed 2013!

Lieve groet,

Loes

idémakeriet zei

Lieve Karin,
Ik wens je hierbij een hele gezellige kerst toe, geniet lekker van het samenzijn, de warmte en de liefde.
Liefs Gerda

Tante Pollemop zei

Geniet van de gans en van de ganse familie, fijne kerst. mooi beestje.

Anita zei

Tuurlijk hoort ie dan bij jullie.
Gewoon liefdevol geadopteerd hihi
Wens jullie een sfeervolle kerst
en alle goeds voor 2013
Groetjezz lfs mij

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Jullie ook samen met de kids een hele fijne dagen gewenst dikke knuffff uit Harlingen xxxxxxxxx

wilga zei

Hele fijne en goede dagen toegewenst met ieder die je lief is.

Groetjes, Wilga

Miranda zei

Leuke aanwinst!

Fijne feestdagen. Lieve groet, Miranda

All Seasons zei



•°*”˜˜”*°•★ Merry ★ ★ Christmas ★ •°*”˜˜”*°•


Geniet van de mooie dagen van Warmte, Liefde en Geluk!

Lieve groet,
Patricia