donderdag 6 december 2012

Kerst op tafel...sobere kleuren





Buiten ligt een dik pak sneeuw :-)
Hoe leuk is dat!!

Ja je moet voorzichtig doen,maar het is toch een prachtig gezicht!
Wat dat betreft jammer dat de meiden niet meer thuis wonen...
Anders had ik ze gisteravond laat van bed gehaald.

Dat heb ik gedaan vanaf kleins af aan.
Elke eerste sneeuw die er viel,en bleef liggen,
dan maakte ik ze wakker,en of dat nu om 22.00 uur of om 24.00 uur was.
Dan kleren aan en mochten buiten in de eerste sneeuw spelen.
Gewoon een half uurtje en het was altijd super,zo met z'n drieën in de eerste sneeuw.
Deze herinneringen blijven,bij mij en bij de meiden :-)

Na een lekkere wandeling met de hondjes is het dan ook
lekker thuis te komen,kachel aan kaarsjes aan.
En het boompje aan.
Op tafel heb ik twee stolpen staan,gevuld met lichtjes
en mooie ballen.
Weer eenvoud en rust,dat is de style dit jaar!

Wens iedereen een fijne dag!
groetjes Karin

7 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heel herkenbaar ook ik deed dat hup bed uit en rollen door de sneeuw maakte niet uit hoe laat ziek nat maar ooo wat een pret hadden ze alle 3 ....heerlijk he die sneeuw ook hier ligt het prachtig gezicht is het kan hier zo van genieten hahahaha kaarjes staan hier door het hele huis aan... fijn weekend vast xxx rosita

natuurlijk groen en doen zei

Wat een bofferds zijn jullie ,hier alleen maar regen en een verdwaalde vlok natte sneeuw.
Ik hoop op morgen ,maar ik ben bang dat we hier nog te dicht bij de kust zitten,

groetjes Bep

Esther zei

Mooi hoor, die sobere stijl. Wat fantastisch hè, dat dikke pak sneeuw. Moest helaas werken, maar ik kreeg echt de neiging om lekker te wandelen.

Groetjes,
Esther

Alie zei

En straks haalt je dochter jouw kleinkind van bed om lekker even door de sneeuw te dartelen, want zoiets gaat door van geslacht op geslacht. Gaaf toch??? Groetjes Alie

MARIANNE zei

Geweldig zo'n traditie, die vast straks weer word door gegeven aan je kleinkind!!!
Ja het is een prachtig gezicht die sneeuw, ook hier met het park aan de voorkant van huis...'zo' mooi die besneeuwde bomen, en struiken!
En binnen ook hier het kleine boompje aan, en de wilgentenen boom met alleen lichtjes erin, nu nog wat decoraties hier en daar...sober en toch heel mooi en sfeervol!

Groetjes van Marianne.

Tineke zei

wat een fijne herinnering moet dan zijn.
Je sfeertje is weer geweldig!

Des guirlandes zei

Hoi, het ziet er gezellig uit bij je. Ik kwam per toeval weer op jouw blog, ik heb wel vaker bij je gekeken maar volgde ik jou nou al? Volgens mij niet, ik ben het meteen gaan doen.
Neem ook eens een kijkje op mijn blog.
Groetjes,
Barry