woensdag 5 december 2012

Kerst...rustige kleuren







Zat al een paar dagen te dubben ...
wel of geen grote boom...
Door de winterfair zijn we bijna een week van huis.
En door alle voorbereidingen en drukte op het moment.
Heb ik toch besloten geen grote boom te doen :-)
Maar mijn kleine boompje
samen met rustige kleuren.
Wat enkele decoraties.
Na een hectisch jaar heb ik behoefte aan eenvoud.
De rust die dit uit straalt is precies wat ik mooi vind.
Dus ik GENIET

Wens iedereen een fijne dag!
groetjes Karin

12 opmerkingen:

Marjonel M zei

Het ziet er weer heel sfeervol uit.

Groetjes, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Zo kan het ook hoor, ik vind dit er net zo sfeervol uit zien. Eerlijk gezegd twijfel ik ook een beetje, er staat op zolder een heel leuk klein boompje...wie weet dat we het wat bomen betreft daar ook wel bij laten. Met andere decoraties kun je tenslotte ook voldoende kerstsfeer in huis halen.

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Agnes zei

Heerlijk sfeertje Karin. Het liefst zou ik dat jaar ook een klein boompje willen maar daar zijn man en kind het niet mee eens. Kijken of we tot een compromis kunnen komen.:) Misschien moet ik gewoon jou foto's even laten zien. Fijne dag!
Lieve groet,
Agnes

©Pure by me zei

Ziet er prachtig uit zo...
Wat een schattig boompje en mooi zo die rust..
Lieve groet Chris

Thuis bij Tjits zei

weet je dat ik net als jij aan het twijfelen ben, vanwege de winterfair die we afgelopen zaterdag hadden, stond onze woonkamer al weken vol met spullen daarvoor, eerlijk gezegd vind ik de ruimte nu wel lekker en wil graag rust om me heen.. zoals bij jou, heerlijk!! en zo sfeervol!!

fijne sinterklaasavond!
lieve groet, Tjits

Judith zei

Ik heb nooit zin in zo'n boom in huis, maar dit jaar verheug ik me waarempel op dat ding... De allerlaatste kerst in ons zo geliefde huisje!

Maar eerst Sinterklaas vieren hoor, daarna komt de boom pas in huis;-)

Jouw kerstboom is misschien klein dit jaar, maar de sfeer is er zeker niet te minder om!

Groeten uit Lommel

It's me zei

Hier ook rust en leegte met de kerst....het zit in je hart toch ???...liefs Ria...xxx...

The Gingerbread Gem zei

De takkenbundel op het tafeltje is heel mooi!

Goedele

natuurlijk groen en doen zei

Ook bij mij dit jaar geen grote boom.We hebben de kamer veranderd en nu past er geen grote boom.
Ik vond het wel jammer maar nu ik jou boompje zie ,ben ik om ,dit is ook een schatje.

groeten Bep

amy zei

Heel gezellig zo kheb al jaren geen grote boom meer ivm poeslief .ik mis het ook niet vorig jaar helemaal geen boompje maar andere leuke versiersels ,dit jaar 2 mini boompjes

MARIANNE zei

Klein maar fijn hoor!...en staat ook heel gezellig en sfeervol...wat mooie rustige decoraties, brandende kaarsen...en genieten met elkaar...en daar gaat het om!

Groetjes van Marianne.

Linnie's kaartjes zei

Het ziet er heel mooi uit, en van kerst kun je op veel manieren genieten en dat je hiervan geniten kan ik me heel erg goed voorstellen, het ziet er zo sfeervol uit.

Lieve groet,
Linda