dinsdag 18 december 2012

Nog een beetje kerstsfeer





De grote boom is er dit jaar niet bij.
Maar Kars miste toch meer kerstsfeer :-)
Dus heb ik nog maar even een hoekje erbij gemaakt.
De kamer wordt weer leger de dozen zijn bijna opgeruimd.
Ach en dan heb ik toch ook wel zin om nog wat kerstsfeer erbij te maken.
Deze boompjes had ik mee naar de fair,dus hebben nu thuis een plekje
gekregen,in grote manden dus de kleuren zijn wel rustig en basic.
Tussen de bedrijven door nog een tafelblad aan het boenen.
We hebben een nieuwe (nou ja geen nieuwe hoor) eettafel.
Dus helemaal blank geschuurd dankzij mijn zwager.
Bezig met een experiment en hoop dat het wordt zoals ik
in mijn hoofd heb :-)
Dus als de tafel klaar is de keuken nog in sfeer en voila KLAAR :-)

Wens iedereen een fijne dag!!


10 opmerkingen:

Alie zei

Lekker alles in kerstsfeer en toch niet te druk door allemaal dezelfde mooie tinten. Mooi hoor! Groetjes Alie

Petra zei

Ik vind je boompjes prachtig, samen met de ster!

Hele fijne kerstdagen en een gezond 2013

Liefs Petra

MARIANNE zei

Wat een energie heb je toch...en ben zo benieuwd naar je tafel!!! Hier staat in de keuken ook net een andere grotere tafel, die stond nog in onze kleine opslag, die we nog steeds hadden met spullen uit onze winkel...die hebben we nu in één koop kunnen verkopen,en de opslag opgezegd! Maar o.a.de tafel moest wel mee, en ben bezig om hem op te pimpen, onderstel is gewhite washed, en nu nog iets met het blad doen!
Je hoekje met de 2 leuke Kerstboompjes in de manden...heel sfeervol ook weer hoor! en je Hubbie ook weer blij...ha,ha!

Groetjes van Marianne.

The Gingerbread Gem zei

Ik hen vandaag iets geks gedaan met een tafelblad: ingewreven met mayonaise. Ik las ergens dat het hielp tegen vochtvlekken, en het resultaat is geweldig. Mijn tafel is als nieuw. Ik ben benieuwd naar je eettafel!

Goedele

Jolanda zei

Fijne dagen lieve groet,

Jolanda

Home and Lifestyle zei

Deze twee boompjes vind ik super leuk staan, Karin!

Lieve groet, Ingrid

fridasshabbywelt zei

Es sieht toll aus! Weihnachtlich,kuschelig,einfach schön!
Liebe Grüße und Frohe Weihnachten!
Frida

Corine(THUIS) zei

Rustig, sfeervol hoekje met de beide boompjes en de ster!

Judith zei

Ik vind dit wel een prachtig kersthoekje hoor... erg sfeervol!

En nu die tafel... je maakt me nieuwsgierig, maar ik wacht uiteraard geduldig af ;-(

Linnie's kaartjes zei

Het ziet er zo gezellig uit zo...
geniet er van..

lieve groet,
Linda(www.lindagboek.nl)