donderdag 17 januari 2013

Little PEEWEE..

cats 3
Pa Ma en little PEEWEE :-)
Heb vogeltjes gemaakt,had het eens gezien tijdens het surfen .
Dus heb zo langzamer hand al een heel ideeën mapje .
Drie vogeltjes in de kleurtjes die passen bij het kamertje.
Beer vind het ook reuze leuk,nieuwe vriendjes :-)
Wens iedereen een fijne dag!
(dit zijn allemaal dingen die ik maak voor hier bij opa en oma :-) )
Alhoewel Lein ook alles zo leuk vind dus de lakentjes wil ze ook :-)
Telkens als ze wat ziet is het oooohhh mam dat wil ik ook!!

8 opmerkingen:

M. zei

ahhhhh....wat leuk!!!!

de baby krijgt een super plekje bij opa en oma...of gaan de spulletjes naar het kamertje bij de ouders...oke..aankomende ouders...

veel freubelplezier!
groetjes manuela

Passione Helena zei

Lieve Karin, daar ben ik dan eindelijk eens weer om een reactie bij je achter te laten en je sfeervolle blog weer eens te bekijken. Ik merk dat ik heel groot nieuws gemist heb!! Van harte gefeliciteerd, Opa en Oma / Papa en Mama, wat geweldig voor jullie! Wat heerlijk om hier samen van te genieten..en wat ik allemaal gezien heb, komt de baby in een heel warm nest. Wat heb je ook mooie spulletjes gemaakt, prachtig allemaal!
Ik merk dat je helemaal met je hoofd in de wolken loopt..Geniet er lekker van!

Fijne dag nog!
Liefs van mij Xx

Mayflower zei

Wat maak je een leuke spulletjes voor je kleinkind Karin. De lakentjes zijn ook zo mooi en nu deze mobiel.....echt super. Wat krijgt de baby bij jou straks ook een prachtige kamer.
Lieve groet, Mea

Samantha van Aalst zei

Ahhhh geweldig!
Ik ben verliefd.

liefs,
Samantha

Hann¥ zei

Oh wat een leuke dingen maak je zeg!
Jouw kleinkind krijgt straks een heel mooi en warm plekje bij jou thuis...
Lieve groet Hanny

♥Xanne & Vinny zei

Wat heb jij toch gouden vingers. Dat geloof ik graag dat ze dat ook allemaal wil. Wat een schattige vogeltjes echt super. En de lakentjes oooh zo lief en mooi gemaakt.. vol liefde

liefs Xanne

Tante Pollemop zei

Ook al zo leuk!, natuurlijk wil ze die ook, wie wil dat nou niet?

Patricia zei

Het is ook echt superleuk !
Ik ben een quiltster en zou zo je ideeen overnemen. Helaas zullen wij nog wel een jaar of 10 moeten wachten, denk ik. Onze 3 zonen zijn pas 21,19 en 17 jaar.
Maar wat je maakt is erg mooi !