dinsdag 15 januari 2013

ME TIME…

20130115_41
Op verschillende plaatsen sneeuwt het.
Hier op het moment nog niet echt,maar wie weet wat er nog komt :-)
Dus nu nog zalig warm bij de kachel.
Vandaag zou na twee keer uitstellen van de fotograaf de foto shoot plaats vinden………
Dus het hele huis voor de derde keer tip top in orde .
Maar helaas werd het vandaag weer niet,ze vond het te donker weer …
Dus geen goed moment om foto’s te maken.
Nu wordt het in het voorjaar,nou we zullen zien.
Voordeel is het huis is aan de kant,nadeel dat je zoveel energie erin steekt.
Best een beetje balen,das gewoon waar………..
Maar kan nu lekker weer doen wat ik zelf wil,dus tijd voor MEZELF
Wens iedereen een fijne dag!
Groetjes Karin

10 opmerkingen:

♥Xanne & Vinny zei

Oh dat is zeker jammer en natuurlijk verheug je je daar dan ook op. Hadden wij ook met de makelaar die foto's zou komen nemen van ons huis en afbelde. Ik ben wel benieuwd hoor naar je reportage.

Liefs Xanne

achter-de-linden zei

wat gezellig zo die sneeuwvlokjes over je scherm....Fijne dag!

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad balen, al is het werk natuurlijk niet helemaal voor niets geweest en kun je de komende dagen het echte poetswerk achterwege laten. Dus geniet maar lekker van dat momentje voor jezelf!

Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Dat is inderdaad balen... Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer (is ook wel het meest bijzondere he, zo'n "eerste" keer) toen ze foto's kwamen maken voor een reportage enthousiaster was dan de tweede keer... Maar dat kan natuurlijk ook aan mezelf liggen omdat ik het lichamelijk nog niet zo erg wil en het toch een heel gedoe is

Groetjes en geniet van een onverwacht vrije dag!

Mayflower zei

Heerlijk een dag voor jezelf Karin, al begrijp ik ook wel dat je baalt dat het iedere keer wordt uitgesteld.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

lia zei

Gewoon de volg keer niets extra schoonmaken, dan komt het wel goed.
Ik heb toen trouwens helemaal niet extra schoongemaakt hoor.

Fijne dag, Lia

Emmy zei

Hoi Kaatje je hebt een leuke blog ik ga je volgen. En het is toch fijn het hele huis gepoetst, kun je nu heerlijk voor de baby freubelen.
groeten Emmy

Hann¥ zei

Hoi Karin,
Wat jammer zeg dat de fotoshoot niet doorging.
Maar je bent nu idd wel aan kant maar dan nog....
Ik vind je blog supergaaf en ga hem dus ook volgen...ben nieuw in blogland...vandaag pas begonnen...
Je zal mij nu wel vaker hier zien ;-)
Tot gauw weer...
Groetjes Hanny

It's me zei

He wat jammer nou......voor welk blad nu ???...leuk hoor.....geniet nog van deze avond...liefs Ria...xxx..

LandelijkPuur zei

Wat onwijs jammer en vooral voor de 3 de keer.. Dat kost onwijs veel energie.
En te weinig ligt. Met een goede lichtsterke lens kom je een heel eind met minder licht.. Een extra reflectie scherm om nog wat extra licht te vangen en het is al snel goed.
Ik fotografeer zelf ook en dan ook veel baby's onder de 2 weken en dat doe ik allemaal met daglicht en het is al vrij snel goed eigenlijk..
Hopen dat het volgende keer wel doorgaat

Gr lindy