woensdag 2 januari 2013

Nieuw jaar......nieuwe dingen...


Wat een zalig begin van het nieuwe jaar...
Samen met Kars vandaag wezen opa en oma shoppen :-)
Vorige week hadden we al een ledikant gekocht.
Wilde eerst het ledikant gebruiken waar mijn eigen meiden in hadden gelegen.
Vroeg nog aan kars het ledikant kan toch wel wit he??
Ja hoor zei Kars geen probleem.....
Dus ik naar zolder op zoek naar het ledikant...
Oh jeeeee ,ik weet het opeens weer...het bedje was blauw met rood.
Dat was toen in felle kleuren :-(
Maar ik wilde graag wit!!
Wat een klus pffffff daar had ik nu echt geen zin in..dus...
Een ander bedje gekocht ,mooi wit!!
Vandaag op stap voor een dekbedje en stof om
dekbedovertrek te maken....
Maaaaaaar dat mag dus niet meer,je mag geen dekbedje gebruiken.
Tenminste niet beneden 1 jaar.
Dus dekentjes :-) zie nu hoe mooi,1 grijze en 1 grijs/wit streep.
Dus op zoek naar stof om lakentjes te maken.
Helemaal geslaagd witte stof en allerlei grijze stofjes om leuke
randen te maken,ook gelijk een aan kleedkussen met hoesjes
(dat heet tegenwoordig bad kussen.,...klinkt veel luxer of niet :-) )
Met nog wat dingen kwamen we blij thuis.
Nu leuke dingen  maken ,heb er echt zin in.
De tijd vliegt voorbij hoor ik kan nu zeggen ik wordt
over 3,5 maand oma ...WHOW!!

Oepssssss...wordt nog ff wachten met naaien.
Eerst zorgen dat alles hier weer pico bello is ..
10 jauari komt een fotograaf ons huis weer fotograferen voor een blad.
Dus poetsen!!!!
Haha

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jullie kleinkind komt straks in een gespreid bedje ;)! Leuk hoor én spannend!

Lieve groet, Ingrid

little sweet things zei

Bij mijn jongste 14 jaar geleden mochten de dekbedjes ook al niet meer maar je mocht toen wel een dekentje in een dekbedhoesje gebruiken en toen noemde ze een aankleedkussen een waskussen. Zo zie je maar alles veranderd constant.
De stofjes die je gekocht hebt zijn in ieder geval prachtig!
Groetjes, Sas

Mayflower zei

Een gelukkig en gezond 2013 lieve Karin.
Wat ben je druk met leuke dingen voor jullie eerste kleinkind. Wat een mooi dekentje en stofjes. Dat zal vast prachtig worden.
Ik had vandaag een administratiedag, morgen hier de Kerstboel maar weer opruimen.
Lieve groet, Mea

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk al die dingen geniet er lekker van je stofjes zijn superrr wat zou het mooi worden ...en wat leuk ben benieuwd wat voor blad het gaat worden .... geniet ervan dikke knufff rosita xxxx

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooie kleurtjes, wat zul jullie kleinkind straks in een mooi bedje liggen. Ben benieuwd in welk blad je komt te staan.

Lieve groet,
Linda
(www.lindagboek.nl)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve spulletjes,op de foto kun je de zachtheid haast zíen,wat leuk dat je dat al gaat doen voor je kleinkind...Succes met de poets,lieve groetjes Miranda

Marjonel M zei

Leuk he om Opa en Oma te worden, Als alles goed gaat worden wij in Februari Opa en Oma.

Groetjes, Marjonel

All Seasons zei

Ook voor jou een heel gelukkig nieuw jaar, geniet van ieder moment wat op je pad komt en dat is voor jullie een heel mooi pad dit jaar.
Wat leuk dat er een fotoreportage wordt gemaakt voor een woonmagazine, wij horen het tegen die tijd wel welk blad is..

Warme groet,
Patricia

Carla zei

Nou als ik van te voren geweten had wat voor klus het geweest was had ik ook een nieuw bedje gekocht hoor,hier ligt ze nu wel in het oude bedje...en het het is achteraf erg leuk!!
Oh meis het is zo leuk...oma worden....je kunt je straks niks leukers voor stellen hoor!!
Morgen komt mijn moppie weer...super leuk!!!
Je huis in een magazine...dat is toch ook super leuk!!
Jouw jaar begint dus goed!!

Lieve groetjes Carla

natuurlijk groen en doen zei

Jij hebt in ieder geval een heel leuk werkje in het vooruitzicht ,dus maar vlug soppen dan kun je heel snel beginnen.

Succes
groetjes Bep

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd hoor opa en oma, leuk zo in dit nieuwe jaar om naar uit te kijken toch.............liefs.Conny

Linda zei

Beste wensen voor het nieuwe jaar. We zullen zien wat het ons allemaal brengt. Voor jullie word het een speciaal jaar met een klein kind op komst. Ontzettend bijzonder en spannend. Zo te lezen krijgt het een prachtig kamertje. Een leuke bezigheid om er wat moois van te maken.
Succes met de fotoreportage, we lezen wel voor welk blad het is.

Lieve groet, Linda

Judith Diepenbroek zei

Wat een mooie stofjes zeg, het is juist leuk om het zelf te maken. Ik heb lakentjes genaaid met broderie e n kanten randjes. Zo schattig! Ik ben sinds anderhalf jaar oma en het is zoooo leuk. Nog leuker dan je nu al kunt fantaseren, en tjonge wat houd je veel van zo'n kind. Hij is echt mijn alles! En als je oppas oma mag zijn is het nog leuker. Geniet maar vast van de voorpret en een heel gelukkig 2013!

Alie zei

Haha, ik herken mezelf zo in jou, altijd druk, druk. Dan voel je je het best. Goed geslaagd hoor, lijkt me zo leuk om te doen, lekker bezig zijn voor je kleinkind. Groetjes Alie

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Karin..♥
Nog de beste Wensen♥ voor het Nieuwe Jaar met veel Geluk♥ Liefde♥ Gezondheid♥ en Hoop♥..;)
PRACHTIG♥ de nieuwe zelf gemaakt spulletjes♥ voor het bedje♥ van je/jullie eerste kleinkindje♥ Geniet♥ er maar van..;))
Liefs♥ Gaby..♥

't Glimmenhofje zei

Hoi Karin, ik heb een hele tijd niet meer bij je gelezen en wat een verrassing dat jullie opa en oma worden, hoe heerlijk!! Ik weet nog dat je zo vol verhalen zat over je dochter en hun aankomende trouwdag, dat waren ook zulke mooie verhalen en dan nu de volgende stap, heerlijk hoor!!! Ik wil jullie dan ook van harte feliciteren en 2013 wordt een geweldig jaar voor jullie, dat is duidelijk... En wat een prachtige stofjes heb je aangeschaft, ik kan me voorstellen dat je daar graag mee aan de gang gaat. Hartelijke groetjes, Joyce.

Helga zei

De allerbeste wensen voor 2013 en wat ontzettend gaaf dat jullie opa en oma worden, proficiat.


Gr.Helga

inro soor zei

weer een gaaf blog gevonden! joepie, ziet er erg mooi uit en leuk om te lezen(heb nog lang niet alles gezien!)k ga je volgen hoor, groetjes, Inge

Marja Visscher zei

Dag Karin, mooie stofjes heb je gekocht. Leuk het avontuurlijke pad van oma en opa nu al te bewandelen, gaat vast jullie jaar worden. En dan ook weer een fotograaf over de vloer voor een tijdschrift, leuk hoor! Hoe mooi kan het leven zijn, toch?! Geniet er van!!
Lieve groet, Marja