woensdag 16 januari 2013

Nog een setje voor ons kleinkindje…


cats 2
Doordat ik gisteren opeens een vrije dag had
heb ik nog een lakentje gemaakt.
Dit keer met
 NIJNTJE
In GRIJZE  tinten ,met een vleugje ROOD.
Nog een heleboel ideeën in mijn hoofd.
Wil nog een hemeltje maken,knuffels enz..
En de muur waar het bedje staat ,daar had ik de foto wand.
Maar dat kan dus niet meer :-)
Dus er moet wat anders komen,heb al wat in mijn hoofd.
Nu nog uitvoeren :-)
Eerst maar eens de gaatje dichten en sausen…
en dan………laat ik zien als het af is .
Heb nog even de tijd ….MARJOLEIN is nu 26 weken
ZWANGER
Wens iedereen een fijne dag,ik ga nog even verder :-)
Groetjes Karin

10 opmerkingen:

M. zei

wat boft dit kindje met zo'n heerlijke creatieve oma!

geniet van de voorbereidingen en over tig weken dan mag het kindje van jou creativiteit genieten...

groetjes Manuela

LandelijkPuur zei

Dat ziet er echt super leuk uit..
Ben nu ook hoogzwanger en druk op zoek naar leuke zote lakentjes voor ons dochtertje die we rond februari verwachten

Groetjes Lindy

LandelijkPuur zei

Dat ziet er echt super leuk uit..
Ben nu ook hoogzwanger en druk op zoek naar leuke zote lakentjes voor ons dochtertje die we rond februari verwachten

Groetjes Lindy

LandelijkPuur zei

Super leuk lakendje.
ben ook druk aan het zoeken naar leuke lakentjes. Ben eind februari uitgerekend

Willeke zei

Mooi gedaan hoor. Leuk he, om zelf dingen te maken voor de kleine. Ik heb een paar maanden geleden een lakentje gemaakt (http://sfeervolwonen.blogspot.nl/2012/10/naai-atelier.html?m=0) Ik heb nog meer stofjes liggen om een tweede lakentje te maken.

Geniet er van!

Hartelijke groet,
Willeke

Barbera zei

Ah, wat ontzettend lief! Daar zal jullie kleinkindje straks heerlijk onder kunnen slapen!

Sot en tof zei

Weer zo mooi !!!! Ik wou dat ik zo goed naaien kon....
Als je nog op zoek moet naar een muziekdoosje dan hebben ze van nijntje een hele leuke variant in het grijs wit. Die zou er prima bij passen en er zit bovendien een leuk muziekje in!

Groetjes Sot &Tof

It's me zei

Achhh ...zo liefffff...xxx...

Esther zei

Zo leuk om te lezen hoe je naar je kleinkind toe leeft. Fantastisch. En je maakt echt prachtige dingen voor hem/haar.
Groetjes,
Esther

Brigitte zei

Oh wat supermooi allemaal! Die lakentjes vind ik ook al zo mooi! Wat boffen je dochter/schoonzoon en a.s kleindkind met jou zeg. Helemaal leuk!!!
Warme groet,
Brigitte